Lista.

Favoritcafé: Jag är jättedålig på caféer, så jag har ingen favorit egentligen.
Favorittidning: Cosmopolitan, VR och SOLO.
Bästa saken som händer i sommar: Gotland och skärgården, bad i kvällssol vid tian! och ledighet! 
Favoritplagg i garderoben just nu: Det svarta fodralet jag fick av Philip igår, love it! 
Längd: 1,74? 
Byter gärna garderob med: Finns många :) 
Vanligaste färgen på mina kläder: Heh, svart.
I sommar kommer jag att gå klädd i:  Shorts och tröja, skinnjacka och tygskor. Och jag kommer lätt ha massa uppsatt hår! Så skönt :)
Men absolut inte i: Kängor?
Byxa eller kjol: Byxa
Sminktips till allmänheten: Klumpa inte mascaran. Ha rätt foundationfärg. Tänk på hyn. Överkonsumera inte rouge i onaturliga färger.
Senast utlästa bok:  New Moon.
Mitt rum kan beskrivas som: A mess ..
Mig själv med tre ord: Förvirrad, ööh.. Förvirrad?
Jag tränar: Alldeles för lite.
Jag ville bli när jag var liten: Ridlärare och hunduppfödare.
Höger- eller vänsterhänt:  Höger.
Humör just nu: Seg i huvudet men har godis. 
Är det nåt du absolut inte äter: Syltlök! Neva evah.
Kläder just nu: Svart fodral, blåa stupisar, palestinasjal.
Vad sa du senast: "ELLER HUR PHILIP?"
Fisk eller badkruka:  Det är himla olika faktiskt! Förra sommaren var jag världens kruka, men ligger jag väl i kan jag ligga hur länge som helst.
Hur många kuddar sover du med:  Fyra, men de kastas ned en efter en under nattens gång.
Spelar du nåt instrument: Bas och piano, mer eller mindre.
Morgon- eller nattmänniska:  Natt för det mesta.
Sparare eller slösare: Slösare!
Bästa film: Inget slår nog första gången jag såg The Notebook...
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet :P
Tror du på mirakel: Jag tror att man gör sina egna mirakel..
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Jaa, om man hittar nån man vill vara trogen mot.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Ett eller två.
Bio eller promenad: Bio x)
Är du kittlig:  Nää? (a)
Snarkar du? Nej, aldrig. Ööh....
Stjärntecken? Stenbock
Rädd för insekter? Inte rädd, men det kan vara riktigt äckligt om man får nåt på sig oförberedd och jag undviker helst närkontakt med typ tvestjärtar :P
Äckligaste insekten: Våra mysiga små husspindlar. 
Största svaghet: Höga krav på mig själv
Det här är jag bra på: Bestämma och virra bort mig själv
Bästa bok? Twilight, just nu.
Vad vill du jobba som? Ingen aaning :P
Chips, morötter eller godis? Olika vid olika tillfällen, redan innan jag läst frågan och såg ordet morötter blev jag typ "ååh, morötter, vad gott!", men så är det inte i vanliga fall xP
Pizza eller hamburgare? Det är olika... Jag är lite trött på pizza, men sist jag åt hamburgare (på franska McDonalds) var den dränkt i typ vinäger.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Neej ...
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : Jag vill ha städat men det är alltid stökigt :(
Gungar du på stolen? Det händer (a)
Vilken hand håller du gaffeln i ? Fel.
Gillar du att sjunga? Jopp :)
Anser du att du är stark? Jag är typ den klenaste människan i världen xP
Använder du knark? Jaa, alltid.
Kaffe, te eller inget? Inte kaffe. Inget eller te är olika vid olika tillfällen.
Har du en besatthet? Ja, tyvärr.


Kommentarer
Postat av: Jojo

jag kopierar!! :D jag har saknat listorna! :):):)

Postat av: Mattsin

Vad sa du senast: "ELLER HUR PHILIP?"

Haha, vaa? xP

2008-04-03 @ 18:05:41
URL: http://www.achancetobreathe.blogspot.com

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback