"Jag ska bli guide utomlands. Man kan faktiskt jobba som det. Frodo gjorde det!"

Nej, nu är det dags att skriva lite här igen. Jag har textkommunikation nu, en väldigt rolig stimulerande tre timmar lång lektion. Jag sitter just nu och lyssnar på Jeanettes intervju med Olivia, som just nu berättar om att hon vill bli reseguide på Korsika. Jeanette vill skriva att hon vill bli guide i exotiskt land. Olivia säger "eller skidort". Nu enas dom om att skriva "utomlands".

Nu säger Olivia att hon ska tjäna pengar på att guida små nittiofemmor i Johan Palms hus. Sanningen, mellan dig och mig, är att hon skulle ta en sån guidning om det fanns. Nu säger hon att hon ska visa att han har en tvättkorg som nattygsbord.

Rubriken är ett intelligent uttalande av Olivia.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är sorgligt.. vad händer med Olivia? HJÄLP!

Postat av: olivia

jag ser inget sorgligt med det förutom att han har en tvättkorg som nattygsbord. dessutom är det inget fel på mig alls. faktiskt.

2008-11-22 @ 16:07:54
Postat av: Julia

Hehe, jag har aldrig sagt att det är fel på dig!

2008-11-23 @ 03:28:16
URL: http://enjulia.blogg.se/

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback