Okej.

Vet ni. Jag har kommit på en sak. Titta. Det är när jag är som gladast som jag är som mest patetisk. Är inte det lite tragiskt? Som nu. Jag mår verkligen bra nu, det bara slog ned på mig som en blixt typ. Jag hittade en massa bra musik som jag går runt och lever i, en bok och några riktigt roliga skoldagar. Och jag är patetisk. Jag sitter och pratar om Bella och Edward och Jacob hela tiden. Och jag och Borka satt idag och pratade i typ en halvtimme om de delar i The Killers version av Romeo & Julia som gör den så genialisk. (Det tog ett tag att dra upp alla delar. Från textrader till betoningar till just DET slaget på virveltrumman. Såntekul)

Ni vet när man ska tagga saker så att man ska kunna söka på vissa ord och hitta en film eller ett blogginlägg som matchar ens intresse. Nu ska jag tagga mig själv så ni förstår hur intressant jag är these days.

Julia:  Eclipse - sängen - äta kiwi - ny kappa - Edward Cullen - hestbebis - öppet hus - Bella Swan - varma kläder - Saybia - kuddar - vårat onsdagsrep med ensemblen - Jacob Black - knäckebröd - träna - Didella - böckerna som jag inte läst i Twilightserien - "you and me babe, how about it?"  - knästrumpor - stampa takten med foten - dricka te

Intresserad? Hör av dig på nummer ...... Nej, men seriöst. Det är det här jag lever i. Och det jag pratar om. Jag har så lätt att kasta mig in i saker just nu. Gamla besattheter är som bortblåsta. Nån som har sett Azz liksom?


Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback