Skkolannnnnnnnnnnnnnn

Ibland är jag en logisk människa. Som när jag sitter kvar i skolan tre timmar längre än jag egentligen behöver för att vänta på att en kompis ska sluta. Då är jag sådär lite extra logisk.

Dagen har varit helt okej, bortsett från att pappa väckte mig klockan kvart i åtta och frågade när jag började. Åtta sa jag. Oj sa han.
Det känns lite taskigt att skylla mina förseningar på pappa men grejen är att jag tror att jag blivit immun mot mitt väckningsalarm på mobilen. Jag har ställt in så att jag ska kunna vakna av Such Great Heights varje vardagmorgon klockan halv sju men sedan jag ställde in det alarmet har jag inte något minne av att ha hört den låten en enda gång. Intressant.

Första timmen hade vi Textkommunikation. Hemskt roligt och så. Vi fick en personbeskrivning som vi skulle utveckla, det slutade med en massa ordbajs. Men läraren gillade det och bad oss skriva vidare "romanen". Det var väl bra iaf.

Finns det nåt mer patetiskt än att sitta och skriva blogg på ett skolbibliotek förresten? Ska nog sluta nu. Hehe.


Kommentarer
Postat av: Fara

Det där med telefoner och alarm är verkligen intressant. jag brukar ställa telefonen men har nu blivit så pass skicklig att jag kan låsa upp tagnetlåset och stänga av snoozefunktionen fortfarande i sömnen. >_< Jag behöver ett sån där väckarklocka som Kalle Anka har på julafton, en sån som drar av en täcket och släpper ner en i ett bad.

Postat av: Julia

Haha! Jaa, en sån vore kanske nåt. Fast då skulle man ha med piskfunktionen från täcket när det blivit avdraget, annars skulle det inte funka på mig xD

2008-12-03 @ 15:18:45
URL: http://enjulia.blogg.se/

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback