Sur.

Nu är jag på dåligt humör. Jättebra, med tanke på att jag har utvecklingssamtal i kväll. Jättekul ska det bli. Inte. Jag är sur. Det här är inte min dag. Jag har redan sumpat en sovmorgon, MVGuppgiften på ett matteprov - jätteroligt eftersom att jag vill ha MVG på den kursen, lidit av borttappad nyckel (varit utelåst), kokat gröt för att efter en halvtimme märka att mjölken jag använde gick ut för fem dagar sen, och sen efter det, lidit av extrem uttråkning och känsla av hopplöshet. Vad ska man göra? Varför finns jaaaaaaaaagggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg.

Kommentarer
Postat av: emma

för att annars skulle jag ha det väldigt ensamt på msn och vem skulle jag då sitta och citera john caceres och romeo & juliet med? va? va? va? för att inte tala om vår smskontakt. och vem ska jag annars sitta med på golven i skolan? (längesen vi gjorde det förresten)

Postat av: Julia

Sant, sant. Jaa, vi får ta oss en rond med golvsittning snart! Fast golven är kalla. Vi borde skaffa oss en filt.

2008-11-10 @ 23:45:07
URL: http://enjulia.blogg.se/

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback