Twilightgenomgång till tonerna av "Ut med Jihde och in med Johan Palm, in med Johan Palm, in med Johan Palm"

Idol igår. Har suttit och läst en massa inlägg om det, och lite smått död i huvudet som jag är just nu kan jag inte tänka på något annat än den lilla visa som så lätt sätter sig i mitt huvud när programmet kommer på fråga.

Jag tror att det är mer som sätter sig på mitt huvud vad det gäller Idol nu när vi ändå pratar om det, som alla konflikter med Johans fans som mordhotar folk kors och tvärs, Olivia och Johans nattygsbord samt alla andras älska-att-älska/älska-att-hataidéer om samme Idoldeltagare. Jag kanske skulle säga att Olivia börjar bli ett undantag från ovanstående kategori ett, då det mer börjar likna hatar-att-älska när hon nyligen insett att han har fler fans och att dom är dumma i huvudet.
Jag gillade dock människorna som stod och viftade med en uppstoppad tygpalm i fredagens program. Det var roligt..

Såg på Twilight idag. No comments. Började gråta när Edward nästan dödade Bella. Det är fina grejer. Och, ursäkta, men Edward är sååååå het också. Även om han är psycho. Eller just därför kanske. (Och förlåt men jag är sååååå inne på madrassen)
Ett problem med att se filmen i en biosalong var dock att när man var som mest inne i filmen, under någon del där Edwards ansikte zoomas in iklätt nåt plågat men mycket visuellt tilltalande uttryck, och man i sitt huvud har inbillat sig själv att man är ensam där, att det bara är man själv som ser, att ingen annan tycker att han är snygg alls utan att man har hela rätten för sig själv, så utbrister ens kompis (läs Jeanette)  i en aggressiv och upprörd men bestämd viskning från platsen bredvid "guuuud vad SEXIG han är!!!" En annan sak som antagligen inte skulle ha inträffat hemma i TVsoffan var att filmens åskådare började skrika första gången Edward Cullen kom i bild, och under första timmen av filmen började fnissa hysteriskt efter varje sak han sa samt började applådera och gnälla lyckligt under första kyssen.

Twilight var bra. Och det står fel datumstämpel där nere på blogginlägget. Jag är inte vaken klockan kvart i fyra på natten nämligen. Det är inte riktigt min grej. Hade klockan varit så mycket hade inlägget inte varit så sofistikerat som det nu är. Sådeså.

Kommentarer
Postat av: YOU KNOW MY NAME

haha nej då hade det varit lite mer.. osofistikerat.

2008-11-23 @ 14:39:14
Postat av: och om du är osäker på vem jag är....

sååååååå.. ärrrrrrrrr..... jaaaaaaag.....

2008-11-23 @ 14:39:55
Postat av: Anonym

jag :D

Postat av: olivia

jag hatar inte johan palm eller alla hans fans, jag hatar bara de fansen som att andra hatar honom.. och btw var den där palmen skitirriterande, den skymde ju johan ibland x)

2008-11-23 @ 18:08:43
Postat av: olivia

*som gör att andra hatar honom

2008-11-23 @ 18:09:26
Postat av: Emma

hahahaha

2008-11-24 @ 17:22:33
URL: http://wakeskatebrud.blogspot.com
Postat av: olivia igen

jag ångrade mig, den där palmen var nog ganska rolig iallefall vid närmare eftertanke..

2008-12-26 @ 02:09:17

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback