Utfyllnad eller kuriosa

Jag är tröööött. I övrigt är det en väldigt skön lördag. En nästan-söndag, en lördag med söndagskänsla eftersom att jag var ledig i går också som kompledigt för öppet hus i torsdag.

Öppet hus var trevligt. Estet äger. Det blev fullt på föreställningen och vårat bord blev en samlingspunkt efter att jag raggat upp Tim att sitta på ett skåp bakom och spela gitarr. Skitsnyggt vart det. Alla vill gå estet nu. (Varför inte liksom, samhälle minus alla onödiga kurser plus massa roliga musikkurser, plus matte och engelska C om man vill det, och plus specialidrott om man vill det, och plus naturmatte om man är lika ambitiös som en annan) Kort sagt; estet är bäst.

Tillbaka till min sköna söndag-lördag. Jag red på Trinny vid lunchtid, det gick bra, han är så snäll den pojken. Tog ett litet skutt för att han såg ett spöke men i övrigt var han så snäll så. Han accepterar nästan att bli dammsugen nu, och förutom att han knallar runt lite så funkar det att spola benen nu också.

Sen jag kommit hem har jag duschat, tagit på mig en munktröja och ligger nu i sängen under täcket iklädd en så vacker kombination som trosor och munktröja och väntar på att Borka ska bli klar med sin bowling. I kväll blir det partiie i Özmo. Hehe, vad spacigt det låter. Det blir nog ett himla röj, speciellt för mig och Borka eftersom att vi är röjet självt. (Kolla bara på filmen i
hennes blogg)

Ska bli kul att se Philips första spelning med bandet dock :) Ska försöka få till några bilder också, om det går. Men innan vi drar till Özmo ska vi eventuellt käka nåt, hon föreslog pizza men det orkar jag inte. Hon har ätit pizza tre gånger den här veckan och man måste ju tänka på flickans hälsa. (Vilket betyder att jag tänker föreslå thaimat)

Neej, nu har jag skrivit alldeles för mycket om absolut ingenting relevant, så ja. Harebra.

Kommentarer
Postat av: Borka

Estet är bäst. Vi är bäst.


Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback