Hhehe

Utmanad av Storstadsbloggen.
Berätta 5 sanningar/saker människor inte vanligtvis vet om dig.
Utmana sen 5 personer att göra detsamma.

Jag..

1. Har lätt att starta stora projekt för att sedan kasta bort dom direkt efter planeringsfasen.

2. Slåss när någon försöker dra mig upp ur mitt vinteride.

3. Kan komma på mig själv sittandes med en tanke som är kilometer ifrån allt som jag egentligen bör, har någon anledning, logiskt sett borde tänka.

4. När jag smyger genom huset på natten försöker jag smyga så fort jag kan för att inte spökena ska hinna ikapp mig.

5. Hoppas att ingen kollar på klockslaget när jag skrev det här. (Skit också)

Jag utmanar min kusin, Kenza, Lisaplace, Stina-Lee och Blondinbella.

Kommentarer
Postat av: Mattsin

Haha, men när jag försökerd dra upp dig ur vinteridet brukar du vara ganska lugn, även om du inte är särskilt villig att dras ut ändå :P

Postat av: Jojo

oj jag är utmanad! Jag har matte nu så jag måste kila men jag antar utmaningen!

2008-11-03 @ 10:31:30
URL: http://jojo08.blogg.se/

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback