Trampolin till höstlov

Fredag igen, det slamrar i köket där mamma och pappa håller på och diskar efter pizzabaket jag precis medverkade i. Det ser ut att bli en skön fredag med ny duk och Idol till de hemmagjorda pizzorna. Besides, det är lov nästa vecka! Det ska bli riktigt skönt, och det ser ut som om jag har spännande dagar framför mig.

I morgon har min kompis Mia inflyttningsfest i sin nya, gigantiska lyxkåk. Det verkar som om det blir många gäster som man känner och det ska bli kul. Black and whitetema också, man får bara ha svarta och vita kläder, jag och Jeanette ska påta ihop något i morgon var det sagt.

Jag köpte hårfärg idag också, jag tänker inte avslöja vilken färg though ... Det kan liva upp höstlovet med lite förändring. Och om det går dåligt, eventuellt matcha med löven.

I övrigt har jag en bok också. Det är kärlek, när man har en bok som man vet är superbra och som man vet är tjock och som man vet kommer räcka länge. Speciellt när man vet att man har nystädat rum och nya lampor som ger supermysigt ljus, ett fluffigt vitt täcke att sitta på och en fluffig vit kudde att luta sig på. Ett extra plus är regnet som antagligen kommer slå emot den mörka fönsterrutan större delen av veckan. (Wohoo i allmänhet, det lär inte bli mycket utomhusvistelse, men mysig inomhusvistelse)

Så om ni letar efter mig någon dag så kan ni leta i min säng bakom Eclipse.


Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback