Helgen

Tjenare! Det var ett tag sedan jag bloggade sist. En bra helg har precis tagit slut, en mammahelg då pappa var ute och seglade. Vi åt thaimat och såg på film på fredagen, det blev PS. I Love you och vi satt och man kan ju säga att vi tjöt vid ett antal tillfällen.
Philip sov här fredag till lördag och det var inte så mycket mer med det, vi somnade direkt. Förut brukade vi ligga och snacka halva nätterna men nu är vi så trötta båda två, lite komiskt när man ser det så. På lördagen funderade vi först på att åka in till stan, men sen bestämde vi oss för att stanna hemma ändå.

Det hände inte så mycket förrän på kvällen då Philip skulle åka in till Ösmo och umgås med lite Ösmofolk. Jag ville också åka in till Ösmo och umgås med Ösmofolk så jag messade
min Ösmo-source och frågade om hon ville barnvakta mig. Det ville hon, så jag och Philip åkte in med niotåget och drog oss sedan åt olika håll.
Jag fick en mycket lärorik Ösmosightseeing (fick se ungefär 10 000 villor plus pedofilområdet. Och Elvispersiennen och änkans hus. Hennes man var jättesnäll by the way)

Efter våran sightseeing, då vi typ gått igenom Ösmo två gånger, drog vi oss bort till huset där Philip befann sig, för vi hade blivit inbjudna där vid något tillfälle. Vi satt där tills Borkish var tvungen att gå hem, och då ... Satt jag kvar, sen vid ett tog jag tåget till Nynäs med Philip och Ylva. Philip sov hos mig igen.

På söndagen vaknade vi vid elva och åt frukost, och klockan ett var det dags för mig att åka upp till stallet med Björn. Vi hämtade in Triny från hagen och red sedan en bit på travbanan igen. Vi gick lite längre den här gången och han uppförde sig superbra, spände till sig någon gång men annars var det lugnt hela vägen. (Han  spände sig inte ens där vi sett rådjur i fredags) Vi travade en sväng på tillbakavägen och det kändes jättebra, han spänner sig inte och får inte brottom. Kolugnt, men ändå inte slött. Det här blir en superhäst! (Eller, häst av sportbilsmodell som Björn säger)

På kvällen drog jag och Mia till gymmet. Det var rrrroligt! Funderar på att dra dit en sväng nu men jag har gympa första timmen så jag får se.

Kommentarer
Postat av: emma

det var myz

Postat av: Julia

Jaa, för att vara Özmo.

2008-10-02 @ 14:41:18
URL: http://enjulia.blogg.se/

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback