I told you that I love you, please believe me



Illamående på en sån där eftertänksamt solig höstdag. O.C, fjärde säsongen, musik och grötkok. Gröt är det enda jag får i mig frivilligt nu. Hoppas bara att det inte kokar över lika många gånger som igår.

Framför mig på bordet ligger brevet från Gym on the web. Det kom idag, innehållande inlogg till hemsidan och passerkort. Det betyder att jag kan börja träna så fort jag har tid. Det lär bli på lördag, för jag sköt upp ridningen till i morgon. Dessutom ska jag vara med Mia då, så det får nog bli på lördag. Om inte hon vill träna. Det skulle i och för sig funka. Vi ska ju bli träningshomies. Jaja. Nog om mig. Hur är läget?

Kommentarer
Postat av: Mattsin

det är bra, men jag har lite bråttom till tåget! :P


Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback