Jag har blöta strumpor

Det blev det andra alternativet, jag var hemma idag. Just nu har jag en paus i matteräknandet och har suttit en stund och sådär lite smått borta tittat ut genom fönstret på ekarna. Jag fick till en riktigt intressant tanke angånde deras storlek. (Om man tänker sig ekens krona som yta så får typ halva nynäshamns befolkning plats där i) 

Det är eftermiddag nu och mörkt i hela huset. Jag lyssnar på Warwick Avenue och försöker ladda ned Mamma Mia och Sex and the cityfilmen. Jag har aldrig sett på Sex and the City förut men det kan ju vara värt ett försök. Dom säger att den är bra.

Jag har blöta strumpor, som sagt. Det beror på att jag nyss var ute och fick dagens dos av dagsljus tillsammans med kameran på tomten. Hunden ville inte följa med, hon gillar inte regnet. Kanske lägger jag inte några bilder senare.
Nu ska jag försöka plugga matte. Maaaaaaatteeeee. (<-- Mitt försök att hitta på ett ljud som symboliserar ... Matte)

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback