Morgon med högtflygande planer

God morgon alla pigga. (Är man trött kan det väl inte vara en särskilt bra morgon anyway)

Sitter här i efterdusch-utstyrsel och funderar över morgnar. Jag har blivit så fasligt trött på morgonen på sista tiden, jag liksom går runt fortfarande sovande fram tills efter lunch. Det är jobbigt att vara trött men ännu jobbigare att veta att man måste hålla på och ändra på saker för att det ska bli bättre.

Jag fortsätter att intala mig att det ska bli bättre så fort jag börjar träna. Mamma har fixat kort på Gym on the Web, eftersom att hon är trött på Friskis och Svettis, och frågade mig om jag också ville testa. Det vore inte bara dumt att svara nej. Det vore jättedumt.

Så nu MÅSTE jag börja träna. Visserligen har hon än så länge bara skaffat ett månadskort för att få lite prövotid, så ännu har jag tid att ändra mig, men nej. Jag ska inte det. Jag får inte det. Jag ska skaffa ett årskort och sen MÅSTE jag träna, för att köpa ett kort för 3500 och sen inte använda det ... Det vore inte bara dumt, det vore jättejättedumt.

Så nu ska jag inte bara bli tight, jag ska bli jättetight. Sen ska jag köpa en catsuit och gå runt och visa det. Sen ska jag bli så stark att jag kan hoppa upp på skåpen utan uppsittningshjälp.

Nog med drömmande. Nu ska jag säga varsågod till en hund som sitter och gnäller bredvid mig, äta en ordentlig tefrukost och ruska på kroppen och försöka vakna.


Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback