Sjukdag.

Sjuk idag igen. Lite surt eftersom att Trinity kommer i kväll, men det blir nog en tur upp till stallet ändå. Lovade ju Björn att hjälpa till, "han är ju mer van vid flickor", och ännu ett löfte, till pappa, löste det hela. (Ja, jag ska till skolan huuur dåligt jag än mår i morgon)

I och för sig är skoldagarna inte särskilt ansträngande nu för tiden, det är inte direkt åtta-till-trework längre. Jag har så lätt att börja älska min nya skola när jag tänker på det. I morgon börjar skolan klockan 9.50 med femtio minuters engelska, sedan lunch, matte och körsång. Körsången kanske inte blir sådär jättelyckad med täppt nos och krasslig hals, but I think I'll survive. Sedan vill jag ju hälsa på nykomlingen på eftermiddagen också, kolla upp hur han stadgar sig i Kalvöstallet och se efter om han känner för att bli lite ompysslad. Inte alltför avancerat eller energikrävande, sen har jag ju kvällen kvar att vila upp mig och hoppas på tillfrisknande.

Idag har varit en sån där innehållslös men skön dag. Jag letade inte upp någon onödig underhållning för att få timmarna att gå (Förlåt The Sims...) utan tog varje minut för sig - lyssnade lite på musik, vilade lite på sängen, såg ett avsnitt av Gossip Girl, drack lite te ... Skön dag helt enkelt. Känner mig piggare nu.

Adios

Kommentarer
Postat av: Barbapappa

LO!L



Julia du är inte glad. Du borde ta antidepressiva medel!!!!!!1111



Ska jag säga en rolig historia LOL?=LL=L=l=l0l00ll!??!?!+111


Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback