Mansgrisss

Var just inne på en sjuk blogg. En kille som i princip bloggar för att berätta om alla sina ligg.

Han skriver ganska dåligt, men bloggidén är utmärkt. Sex säljer.

Men det är när jag läser såna här saker som jag börjar tänka mordiska tankar om det manliga könet. Killen letar efter en flickvän. Han gillar tjejer som sitter på caféer och ser dryga ut, anser att det bara är en positiv sak för en tjej i 20årsåldern att ha legat med över 40 killar (då vet hon ju hur det fungerar) och har inga problem med att ha ett KKförhållande med en tjej som är 16 år medans han ligger runt lite varstans. Tjejer som bara legat med två personer eller haft pojkvän en längre tid är tråkiga i sängen så en sån tjej vill han inte ha.

Jag får alltid en sån lust att vara ironisk när jag läser sånt här. Kanske tror jag undermedvetet att det är ironi. För den här livsstilen ligger så gryymt långt bort från min egen.

Jag ska alltid se under ytan på allting. Han verkar inte kunna göra det. Allt som står i hans blogg är yta. Och att veta att det kan vara rätt för någon, vara sanning för någon, får mig ur balans totalt.

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback