Långfredaaaggggggggggggggg

Långfredagen nollnio. Det har varit en bra dag, en av de bättre dethär lovet, trots att det kanske inte är så det ska vara egentligen.

Slappade större delen av dagen, pratade telefon med Jeanette halva eftermiddagen, satt ute och åt lunch i solen, tränade på kvällen. Åt lax och potatis med mor och far, det var mysigt. Nu har jag suttit och kollat in gamla barnprogramsklipp på youtube, man blir ju en aning nostalgisk när man hör introna till Björnes magasin och Trasdockorna ... Lyssna på Trasdockorna förresten. Är det inte ganska mycket budskap i den? Inte undra på att vår generation blev som den blev ...

Gud vad jag inte når någon poäng just nu. Skäms typ. Aja. Fick massage av pappa förresten. Det var skönt. Hejdå.


Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback