Det finns en pusselbit som inte vill in.

Jag har datakunskap. Det är så roligt och stimulerande att lära sig om Excel och jag blir så glad av det. Trots att mitt liv inte kunde bli så mycket mer komplett just nu så tänkte jag att jag kunde lista saker som skulle förgylla min fantastiska tillvaro.

Pannkakor med sylt och grädde. Det skulle bara sitta så otroligt fint just nu. Såna där pannkakor som inte är så knapriga utan mer mjuka och jordgubbssylt. Någon som vill överraska mig med det när jag slutat skolan?

Lust att lyssna på musik. Det omöjliga har inträffat, jag är bara inte sugen. Det är sämst! Jag fortsätter att sätta på ipoden var femte minut för att bläddra igenom alla band och två genombläddringar senare stänga av den igen.

Och så sist, lite känsla att höra hemma nånstans. Det skulle bara kännas lite skönt sådär.


Kommentarer
Postat av: Johannanaaaaaaa

pannkakor skulle sitta fint.

vad goooooooottt!

2009-04-17 @ 13:23:34
Postat av: EMMA

vill ha dig i mörkret hos mehej


Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback