Orkar inte ett enda till meningslöst inlägg

Hej.

Jag tänkte egentligen börja med att ursäkta för grymt dålig och tråkig uppdatering på sista tiden. Det har haft sina anledningar och det var jobbigt och så, men även om jag är i stort behov av att kunna få ned musik på min iPod som jag bara har på Spotify så är mitt liv okej.

Mer än okej kanske.

I vilket fall som helst. Jag skäms över mina tråkiga kallpratsbloggar. Läs inte dom. Låtsas som om ni aldrig har läst dom och kolla i stället in min musikkategori. Eller gamla inlägg. Typ januari.

Aja.

Idag har jag tagit det lugnt. Det var ... Tråkigt. På kvällen tog jag och Mia en lång promenad längs ringvägen, vi skulle ha sprungit men hade så mycket att snacka om att det blev att vi gick hela vägen, med pauser då och då för att sätta oss på någon klippa och klo på havet. Eller för att leka med träningsmaskinerna.

Nu ska jag lämna datorn på skrivbordet och sen försöka dra täcket över huvudet och somna.

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback