How we gonna pay how we gonna pay how we gonna pay LAST YEARS REEEEENT

Alltså, haha, va? Min blogg har tydligen hamnat med i nån slags tävling, som inte jag anmält den till. Tjejen som har denhär tävlingen har tydligen fått en anmälan från en person som skrivit att dethär är dens blogg, det måste varit nån som skrivit fel, eller?

Sjukt. Fattar inte ens grejen med att tävla med bloggar, okej om man skriver för att få läsare om man tycker att det är roligt, men jag skriver ju faktiskt bara för mig själv och blir ibland rädd när jag tänker på att andra läser.

Ville bara klara ut det. Det är inte jag som har anmält mig till den tävlingen. Hoppas att den som skrev fel adress i detdär inlägget ser det och skriver rätt, så att den får vara med i tävlingen i alla fall. Nu ska jag fortsätta lyssna på RENT-soundtracket och snacka om Henrik med Olivia. Hehe.


Kommentarer
Postat av: Anonym

var det inte du? oj haha, fast jag kan inte ändra det nu.


Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback