Jag skriver om hur det var i skolan sen.

Höstoptimisten i mig har vaknat och jag har dragit ned rullgardinen, tänt Hörup och gosat ned mig under täcket . Jag har jobbat i stallet i tre veckor och skolan är permission jämfört med det, ändå är det som om min hjärna vet vad som väntar (all fantastisk överskottsenergi som brukar infinna sig bland gråa stammar och lika gråa himlar under höstmånaderna) och jag har blivit mer och mer trött under eftermiddagen, för att nu sova typ.

Därför teet. Tein ska ju göra en pigg. Sägs det.

Jag vill ändå sova.

Nu ska jag göra mig i ordning och dra till coop och möta Johanna och Louisa. Extrapris på godis tydligen. Sen ska vi sova hos Lou. Jag ska ha på mig en stor vit t-shirt och sätta upp allt håret i en knut och så ska vi mysa och jag ska se till att vi har massagetåg. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback