Konstig i huvet

Men aa.

Hyperaktiv har jag varit idag, så går det när man sover nio timmar. Sovmorgon till halv elva och sen kör, vilket inte kändes sådär jättebra först. Sjunga innan man knappt pratat är ju inte sådär skitroligt jämt. Men det var det! Våran nya sånglärare var mucho bra. Det släppte verkligen och resten av dagen gick jag och mina klasskompisar och sjöng på en gospelversion av With a Little Help From My Friends.

Sen runt sista lektionen blev folk oense och då blev jag skittrött och ville bara hem, så jag tog bussen till centrum. Nu har jag spenderat de senaste två timmarna sittandes på olika ställen i huset med gitarren, har spelat Kom för den kändes så skön i huvudet och sen har jag sjungit jättehögt och jättemycket och sånt.

Och sen så hittade jag en påse ostbågar i skafferiet. Öppnad, så att bågarna var sådär perfekta och sega och underbara. Det gjorde helt på riktigt min dag. Sånt händer sällan i dethär huset.

Nu ska jag lägga mig i min säng med mina två täcken och femton kuddar och sova.


Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback