Not one speck will remain

Det är soligt och det är hopptävling i stallet och wakeboardSM i Hamnvik. Sommarjobbets sista dag klarades av med livet i behåll, vilket inte var helt självklart när våran arbetsledare dök upp för andra gången på tre veckor, mitt i våran lunch, och berättade att vi skulle ha plockat fram hinderdelar från under läktaren, skrubbat dom, sköljt av dom, byggt ihop dom och plockat ut dom på utebanan inom 45 minuter.

"Det gör inget om ni blir blöta, det är varmt!" Så vi stod där i shorts och t-shirts och skummade sönder med borstar och vattenslang. Det hade kunnat vara komiskt om man haft tid att tänka på det sättet.

Jag har träningsvärk idag. Jag känner att jag får ut mycket av detdär gymmet.

På tal om gymmet så sa mamma att jag hade sexig mage idag. Sexig. Ska mammor säga sånt? Nej. "Otroligt", svarade jag. Då skrattade hon åt min ryggbränna. Jag känner att anledningen till att underkläder bara brukade vara min ensam-hemmaoutfit börjar framgå.

Jag är rastlös och väntar på ett telefonsamtalllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll som aldrig kommer duscha färdigt då.

Kan inte Death cab komma med ett nytt album snart förresten jag är trött på att lyssna sönder mönstret i hur Jason McGerr slår dubbelslag på baskaggen i Soul Meets Body. (2-5-3-5-3-5-3-5-3-5-3-5-3-5-3-5-3-5-3-5, det är typ terapi. Frågan är varför)

Haha google översättaren förresten. Är den inte fantastisk.


Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback