"Poooooore some moooooore!"

Idag börjar skolan.

Här vill jag ha en talande, dramatisk paus för att ge er tid att läsa mellan raderna. (För er som har svårt för det abstrakta, tänk känslan som ofta infinner sig strax innan man dunkar huvudet riktigt hårt i väggen)

Bra.

Jag har legat och halvvaknat av och till hela natten, vilket är väldigt roligt och fantastiskt och har gett mig ett väldigt fräscht och hälsosamt utseende. Sådär härligt grön-grå hudton. Alltid fint.

Igår hade jag, Lisa och Jeanette avskedsmiddag till friheten med en burk Dolmio och hallonpaj. Det var en mycket fridfull upplevelse kan jag tala om, det höll nog Lisas familj med om. (Pisa vågade knappt lämna köket efter att vi fått igång spisen, och något som jag inte förstår är varför Björne alltid verkar få väldigt bråttom ut så fort jag och Jeanette besöker Lisa)

Äe.

Just det. Lisa skrev något med bläck på min hand igår och jag har fortfarande inte lyckats tyda exakt vad, ett enkelt antagande är att jag bör försöka skrubba bort det innan mina betygssättande lärare får chansen att göra det före mig.

Sen ska jag lyssna på Boogie Shoes, sätta upp håret och sen är det skola. (Det tog emot att skriva detdär)

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback