Shine shine on because you're not them

Beslut om mitt liv har tagits idag.

- Jag ska införskaffa ett par stycken jättejättesköna mjukisbyxor och med dom fem par jättejättejättesköna fluffiga tjocka munktröjor med stora luvor och sen ska jag aldrig mer ha på mig obekväma kläder i skolan. Jag gillar egentligen inte kläder. Äe. Tänk att ha typ en knallrosa, en turkos, en aslila ... Och sen sätter jag upp mitt hår i en hästsvans för att aldrig mer släppa ut det. Så blir man kram och lek och mysvänlig à la sexårsverksamheten igen. Vem kan må dåligt då?

- Jag ska sluta låsa mig ute. Tradition - visst. Men jag börjar lessna på väntetiden, blåsten, kylan och tristessen. Nej, utelåsningar är såååå 2005.



Nu ska jag gå och träna. Tidigt och bra. Kommer ha 180 i puls fram till klockan halv tre i natt. Adios!


Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback