Skoluniform vore najs när jag tänker efter.

Tisdag morgon, foto, kulturhistoria, ensemble. Jag hatar att jag inte vet vad jag ska ha på mig. Jag är så trött på allt jag har och på hur jag ser ut i det, så trött på mina ben. Blir bara arg när jag har jeans eller leggings. Hur går det när man är 1,76 och är trött på sina ben? Inte bra. Just nu lutar det åt att jag går till skolan i ett par prickiga Björn Borgtrosor.

Jag har sjungit konstant sen jag vaknade, mycket charmigt att vakna till liv och starta dagen till en morgontrött, hes version av sin egen röst ekandes mellan väggarna. Det är verkligen så den låter. Morgontrött. Grymt vig har den blivit i alla fall. Av någon anledning.

Aja. Nu ska jag begå garderobssjälvmordet och försöka hitta något att på mig trots allt.

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback