Hur fort kan du skriva fredag tjugo gånger efter varandra med vänster hand?

Lite uppdateringar ur mitt liv, eftersom att ni ber så snällt.

Ett: Jag har fått mitt livs första valsedel i ett brev som uppmanar mig att komma och rösta i kyrkovalet den tjugonde september 2009. Jag vet inte om jag ska skratta, gråta eller gå och köpa antirynkkräm.

Två: Jag har flyttat in i mitt gamla rum för att lämna plats åt storasyster. Jag har gjort om lite här och från och med nu tror jag att jag och rummet kommer att komma riktigt bra överens. Fast jag har fortfarande inte rensat i papprena, tidningarna och texterna under sängen ...

Tre: Min systers flyttflak har kommit hit. Med det en väldig massa kläder i min storlek. Och en iPodsladd.

Fyra: SMSJulia slår till igen med sin säkerhet i att kryssa i rätt mottagare, ett ganska förvirrat svar fick mig att förstå att jag kallat helt fel person för "bebben".

Fem: Kvantum sålde ut godis för 29 kronor kilot igår. Jag, Olivia och Jeanette plockade ihop en påse för 66 kronor. Den befinner sig nu hos Jeanette och dit ska jag också.


Och jag vet att ni avgudar min uppstoppade lama, ni behöver inte säga det. Jag vet att den är det mest stilrena som någonsin hängt ovanför en spegel. 

Jag har hört det så många gånger.


Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback