Vet ni att jag skriver ganska mycket som för att förklara mig för min sarkasm, sen drar jag in publiceringen och skriver ett sånthär i stället

Dagens observationer:

Tvål är fantastiskt. Svett, damm, äckel, fett, grus och målarfärg i all ära - i ett parallellt universum hade vi kanske klickat bättre.

Iton är könsförvirrad.

Den lilla tjejen på en meter som jag ledde idag när nybörjarna skulle rida ut skulle ge Bilbo en stoooooooooooor grästallrik när vi kom hem.

Trinity är typ det finaste jag har och snart kommer jag inse det.

Sängen är något fantastiskt. Täcken. Lakan. Bara ben och en jättestor t-shirt och ÅÅÅH!

Jag är bra. Varför? Jag bara är det.

I övrigt, i sann Martha Huber-anda; I know what you did. It was disgusting. I am going to tell. HEHH.

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback