Det är sånthär man sätter sig och skriver en fredageftermiddag när man blir tokig

JAG BLIR TOKIG för jag känner en himla massa saker om folk som gör det och det och det och som inte gör NÅGONTING egentligen och jag fattar inte hur allting blandas och rörs om i denhär staden, hur folk går från kompisgäng till kompisgäng, från den till den, från att vara bra till att vara pinsam,

och jag blir tokig på att jag har så mycket jag vill, men så lite här att uppfylla det. jag blir tokig på att jag så tydligt ser vart jag ska men inte kan springa dit än, tokig på att jag ibland vill vara vartsomhelst förutom här. jag blir tokig på att jag varje dag träffar folk som tror att dom kan påverka mitt liv och hur jag ser på saker, som tror att dom kan få mig att ändra mig, spräcka min självbild, få mig på rygg, när jag HAR KOLL, i keep a close watch on this heart of mine, du tar mig inte, du påverkar mig inte, du fäller mig inte. tomma ord och värdelösa försvar i all ära men vissa saker man är med om får en att ändra sin syn på hur mycket man är redo att ge ut sig själv. just nu är jag långt ifrån att med båda fötterna i marken ge bort något till någon över huvud taget.

jag har varit ur balans men efter att något nått sitt värsta börjar allting alltid ändras. och man lär av varje misstag, vissa gånger lär man sig att bry sig, andra gånger att rycka på axlarna.

värderingar ändras, men jag har ägnat så mycket tid på sistone åt att göra fel att jag glömt hur det känns att göra rätt.

det enda rådet jag alltid kommer att ta med mig kommer från e-channel.

umgås med de som framhäver det bästa av dig. var med såna som vill se dig lyckas. avge inga löften men ge dom allt dom förtjänar.

och tjejer, ni är den bästa delen av mig. tack för det.

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback