He looked just like you'd want him to, some kind of slick chrome American prince


Jag vet att det börjar bli lite mycket bilder tagna med dålig webbkamera men det är så tråkigt att posta korta inlägg utan nåt till. Och jag vet att ni älskare.

Så här har ni en på mig i min gigantiska halsduk som jag gått och frusit i hela dagen. Skolan verkar verkligen inte veta hur man drar upp värmen. Ännu roligare blir det när man går förbi ett lärarrum och känner en varm pust komma ut genom den öppna dörren. Omtänksamt tycker jag, omtänksamt av skolan att tänka på lärarna.

Antagligen har jag mitt liv att tacka för varmluftshandtorkarna som finns placerade utanför toaletterna, vilka jag hänger under på rasterna.
 
Förresten. Jag hoppas att alla märkte att jag rimmade i rubriken på mitt inlägg om Knutar!

Kommentarer
Postat av: eb

a bluejeans serenade mooonrivaaa whatd you do to me.



klart vi älskar bilder tagna utav webbkameror. dom äger.

Postat av: caroline

LYLLONISSE din syrra är då ;O jag skulle kunna göra typ vad som helst för en biljettt :P



btw älskar den låten ( a dustland fairytale) ! :D

2009-02-19 @ 20:10:06
URL: http://elitmeflit.blogg.se/
Postat av: caroline

LYLLONISSE din syrra är då! :D Jag skulle kunna göra vaaaad som helst för en biljett :O :P



Btw, äääälskar den låten, a dustland fairytale :)

2009-02-19 @ 20:13:23
URL: http://elitmeflit.blogg.se/
Postat av: carro

oj hahaha råkade skick två ;O

2009-02-19 @ 20:14:28

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback