Go-lunch!

Jag kom faktiskt i säng igårkväll. Vid elva. Och jag somnade nog innan tolv. Om man nu kan säga att jag riktigt somnade, när jag låg och skrapade på ytan till att vara vaken hela tiden.

Sen vaknade jag också.

Klockan sju.

Utan att någon sprutade vatten eller satte sig på mig.

Är det någon mer än jag som är förvånad? (Ja, förmodligen alla som någonsin gjort ett försök att väcka mig innan halv ett på dagen)

Nu är klockan tio och jag har ägnat dagen hittills åt att äta en fet frukost och lägga ett halvt femhundrabitarspussel. Nu lyssnar jag på Oasis på min nya älskling Spotify och funderar på att gå ut med Jackie. Det är snö och blå himmel och sol och asfint ute, dock tio minusgrader men det går ju att gömma sig för.

Alltså ... Jag funderar på att gå ut och gå också. Utan att någon tvingar mig. Är det verkligen bra för mig att gå upp tidigt? Snart börjar jag väl överväga att göra skolarbeten också. (Och det är såna här uttalanden som gör att jag är glad att mina nya lärare inte läser min blogg också)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe. jag vet hur det är, man känner knappt igen sig själv.

Postat av: Tiggarflikkan

Haha, du kanske kan bli en god vana att gå upp tidigt? ;)

Du skriver bra btw!

2009-01-05 @ 19:41:07
URL: http://tiggarflikkan.blogspot.com

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback