Lördag kväll.

Julia och Olivia för en högintellektuell konversation om Olivias gitarrspel som existerade för fem år sen. Jeanette, som sitter lite i skymundan, börjar bli rastlös och eftersom att hon inte vill vara utanför tar hon Julias gitarrställ från golvet och placerar den över axlarna.

En sekunds tystnad råder då Julia och Olivia får syn på metallkonstruktionen som hänger som ett gigantiskt svart V över/mellan Jeanettes bröst.

Jeanette får något ljust i blicken.

Jeanette: JAG HAR UPPFUNNIT DEN! JAG HAR UPPFUNNIT DEN JULIA! PUSH-DOWN-BHN!


Jaa, vad ska man säga? Jeanette är tillbaka.

Senare:
Jeanette - i tydligt undrande, faschinerad ton: Seriöst Julia, har du ALDRIG försökt ta på dig den här?!

Kommentarer
Postat av: lisa lystam

Det kanske det var. Vet iaf att Charles Manson mördade en kvinna som var fru till en känd regissör, och hon var tydligen gravid med. Dem begravde henne med sitt barn i famnen. Kusligt.

2009-01-18 @ 13:55:50
Postat av: emma

hahahah :D


Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback