Och så en berättelse om min nästan-födelsedag

Idag är en bra dag förresten. Jag väcktes av Ja må hon leva. Vi firar min födelsedag i förhand. (Ifall att jag skulle dö i natt när jag sover i samma rum som Lisa)

Jag fick två paket. Ett stort och ett litet. Jag började med det stora och i det hittade jag en pyjamas. Det andra, mindre paketet var lite mystiskt. Det var en liten klump bara och det såg ut som om det skulle ligga ett doftljus eller en halv falukorv i det. Så öppnar jag. Och i ligger en alldeles perfekt liten limegrön Ipod nano!

Här ska lyssnas musik!

Jag är klad.

Och sen, senare på dagen, satt jag och kompade på gitarren igen. Jag hade precis börjat spela Human och surade lite för att det stod på chordsen att man skulle ha capo. Precis då kommer pappa in i mitt rum med ett till paket.

Och i  det låg ... Tada, ett capo!

Tack mamma och pappaa :)

I kväll kommer Lisis och Olivia. Det ska bli mucho kul.

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback