Textkommunikation

Egentligen är nog textkommunikation ett ganska roligt ämne. Läraren är pedagogisk, uppgifterna är genomtänkta och utmanande, men. DET ÄR SÅ TRÅKIGT!

Förlåt. Jag var bara tvungen att få det ur mig.

Just nu håller vi på med serier. Det är i och för sig helt okej. Bortsett från att man måste jobba också. Fast det gör vi inte ändå. Jeanette är hemma, den lilla skolkern. (Nej, att hon är hemma beror inte på att hon är extremt jetlagged utan på att hon är lat. Okej?) Bredvid mig sitter Olivia inne på roligahistorier.com. Och garvar. Åt tråkiga skämt. Såklart.

Jag kanske låter bitter men faktum är att jag ser hoppfullt på situationen. Vi har textkommunikation. Jag sov elva timmar i natt. Vinterkräksjukan sitter på skolans alla handtag.

Booyah.

Kommentarer
Postat av: Linda

jag har textkommunikation just nu x'D

Postat av: Julia

Textkommunikation ownzZz

2009-01-19 @ 16:09:11
URL: http://enjulia.blogg.se/

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback