Tur att vi satt i ett avskilt rum i alla fall...

Julia, Olivia och Lisa sitter på thaimatsrestaurangen och har precis Laila Bagges fina dansoutfit.

Julia: Åh! På tal om Idol. Idag när jag duschade typ aslänge och sjöng i duschen, med Knut ...

Alla utbyter chockade blickar och börjar sedan asgarva. Senare fick alla tre klart för sig att jag menade att jag hade håret uppsatt i en knut... Men tills dess fick vi kramp i magen.

(Jag lovar, Philip. Knut i håret)

För er som inte vet vem Idol-Knut är,
här är bombnedslaget.

Kommentarer
Postat av: Fluie

Haha, typ samma sak hände oss för nån vecka sedan, sara sa typ "nej men jag har sovit med knut" o erika bara tittade på henne o sen sa hon "jag trodde du sov med erik" fast både jag o erika fattade vad hon menade, jag direkt o erika efter några sekunder iaf :P

2009-01-11 @ 15:15:22
Postat av: mattsin

hahaha, :P


Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback