Du du du duru, du du du duru

Okej, idag hände en sjuk sak.

Jag och Borka satt med varsina lurar på engelskalektionen. Det går bra på engelskan och för en gångs skull sitter vi inte med huvudena i mitten av bordet och babblar med de andra vid bordet. Tillvaron är behaglig och vi är nöjda, avbryter brainstormingen endast ibland för att sjunga lite sådär vackert falskt med i texten som sjungs i lurarna.

Vi lyssnar alltså på varsin mp3, med varsin låtlista (även om de onekligen är ganska lika), har inte lyssnat på samma låt innan. På min spelare sätts "Rockenroll, blåa ögon - igen" igång, med ett välbekant intro, som jag efter någon stunds grubblande kan konstatera ekar lite småfalskt någonstans i rummet.

Nämligen från Borkas mun.

Kvinnans mp3 hade nämligen - helt synkat med min - också börjat spela "Rockenroll, blåa ögon - igen".

Det var sjukt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mehehe :D


Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback