Bara massa saker jag gjorde igår typ.

Igår var jag hos en hudläkare. Mina pandafläckar är här för att stanna, om de inte frivilligt ger upp. Aja. Gilla läget antar jag. Hudläkaren var i Upplands Väsby och då min bikinibrist börjat bli mer irriterande föreslog jag ett varv på köpcentret där.

Det visade sig vara en väldigt bra idé, då jag hittade två affärer som inte bara sålde bikinis i rätt storlek utan även BHar. På rea. Dessutom hade den ena affären typ världens bästa service, en sträng tjej som kände mig runt magen och instruerade mig om att jag från och med borde leta efter 65or (som är ungefär lika vanliga i Sverige som en hel vecka regnfri på sommaren) och förbjöd mig att nånsin köpa en BH på H&M. 

Verkar som att Upplands Väsby är stället där jag kommer leta efter underkläder i framtiden.

Efter mitt äventyr i Väsby hade jag lovat Jeanette att hålla henne, Jenny, Frida, Olivia och Tove sällskap utanför Coop där de hade ponnyridning med småhästarna från ridskolan. Vad ingen nämnt var att de skulle vara där i tre timmar, men det var kul. Borka satt på sommartorget också, hon sålde pingvinstänger, det var najs. 

Senare på kvällen fick jag användning för bikinin, då jag, Lisa och Jeanette tog ett kvällsdopp på nian. (Lisa gjorde ett alternativt dopp utan att röra vattnet) Efter det cyklade vi hem till Lisa (jag med en proppfull IKEAkasse på pakethållaren - alldeles jättelätt var det) där vi bäddade på golvet och låg och snackade halva natten.

Och nu sitter jag och steker med Coldplay.

Kommentarer
Postat av: Jojo

Det var i väsby centrum vi köpte mina rymdskor!

2009-07-12 @ 13:36:04
Postat av: Julia

Jagvet! Jag kommer ihåg det faktiskt. Jag köpte en rutig skjorta som jag hade på mig 363 dagar det året!


Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback