Hilfe

Ganska mycket har gått ganska dåligt för mig idag. Jag vaknade visserligen efter tolv timmars sömn, men efter det glömde jag äta frukost och blev jetehungri, sen åt jag och sen gick jag till min hest, som var snäll men som gick i jättehögt gräs, vilket jag tror är anledningen till ett senare missöde.

Efter besöket hos hest drog jag till gymmet, där jag märkte jag att jag fortfarande hade ont i vänstra vaden, så jag kunde inte springa häcken av mig som jag hade tänkt. Sen kommer jag hem, tappar gymkortet i brödrosten och upptäcker en väldigt obehaglig grej. Något som inte hänt mig på väldigt länge och som är läskigt eftersom att jag inte är vaccinerad.

Jag har fått en fästing.

Mamma?

Jag ska nog gå och spy.

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback