Jag är inte bitter.

Det har utvecklat sig så att jag fått en tillflyktsort, sen Johanna bjöd med mig till Gotland för några dagar sen. Och det är ju väldigt najs. I denhär staden händer det inte mycket just nu.

Dethär med att resa själv till Gotland har jag ju gjort så länge jag kan minnas nästan, men inför denhär resan tänkte jag gradera mig lite ytterligare på vuxenskalan och tvätta min egen tvätt för packningen. (Och nej, det har jag inte gjort innan, och nej, jag hade inte gjort det nu heller om det inte varit för att jag haft desperat tros-kris)

Skitbra, tänkte jag, och kände mig väldigt duktig när jag rafsade ihop allt svart och mörkblått i huset. Jag fick ihop en hög som jag tryckte in i maskinen. Jag mätte upp tvättmedel i kulan, tryckte in den. Såhär långt gick ju allt alldeles fantastiskt, och kanske hann jag tänka det lite självsäkert innan kulan fick någon slags katapulteffekt mot kläderna och studsade ut, med allt innehåll sprutande - på mig, golvet och all inredning inom en två meters radie.

Är du intresserad av Julias hushållsnära tjänster, ring 0707 333 006


Kommentarer
Postat av: Bodil

hahaha men gumman... hur lyckas man? söt.

2009-07-18 @ 22:05:56

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback