Just det, jag skulle ju ha samma inlägg här som i estetbloggen ...

Jag är sjuk i huvudet. Jag tror att jag är going mad. Jag sover inte hela nätter. Jag kan inte somna, sen vaknar jag vid fem, och vid sju, och sen sover jag till klockan två. Det är inte sådär asbra.

Idag har jag hostat svininfluensabaciller och skapat musik på min Catalina. Sen träffade jag Johanna på Coop och jag försökte chöpa lite c-vitaminsinnehållande varor för att friska till mig men Borkens man ville inte hjälpa mig med det och då kände jag att då kunde det ju kvitta. Sen vart det godis och Wedding Crashers och sen sprang min kvinna Johanna ifrån mig och nu sitter jag här alldeles ensam och lonely och lyssnar på något så otroligt spännande som Sugarplum Fairy.

Jag skulle gärna vilja känna att jag kan sitta still. Varför gör jag inte det? Det kind of suger. Jag har varit hoppig hela dagen (jag inser själv hur jobbig jag måste vara när jag är det), men inte kunnat träna, vilket resulterar i att jag klättrar på väggarna. Jag hade så tråkigt att jag städade. (Dramatisk paus)

I min städning hittade jag ett fynd från länge svunna tider, nämligen mössan i vilken jag bodde i i fyran. Min mormor har stickat den efter något pösigt mönster i ett flerfärgat garn, inte glömt tofsen där bak såklart och om den var high fashion då är det inget mot vad den är nu. 

Jag hade såklart på mig den under mina resterande äventyr.



Nu har jag tagit hostmedicin, det är dendär gaalna hostmedicinen med morfin i så jag däckar snart, dags att gå till badrummet och göra mig i ordning om jag vill göra det med stil. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback