Och jag lyssnar på Mika för första gången på sjuhundrafemtio år också.

Igår blev en bra dag trots allt, jag drog ned i hamnen med Mohamed och Filippa för att kolla på Louisa, Zacke, Therese och Rickard som spelade på scenen vid hamnbodarna. Dom var duktiaa och efteråt gick jag, Louisa och Mohamed och åt pizza. Jag fick smaka kebab av Mohamed också, för första gången i mitt liv. Skitspännande.

Efter det gick jag och Lou hem till henne och kollade på Bring it on och sov över, lite nostalgiskt sådär. Sjukt att se en sån film nu, jag tyckte att alla var så coola i den bara för några år sen, och jag var jättekär i Cliff, men nu var den typ inte alls så effektfull. Har väl blivit lite petig. Kirsten Dunst är så snygg att man dör i alla fall.

Jag är sjuk förresten.

Jag tror att det är svininfluensan.

Det går inte så bra för mig att skriva, för min hund har somnat med huvudet i min vänstra hand och jag har inte hjärta att  ta bort den. Dethär får räcka.


Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback