(Jag kommer hitta den Borka. Jag ska bara tänka lite först)

Jag är, som ni vet, en flicka med många fördelar. Ni som är mina vänner kan vittna om min otroliga skönhet, min höga kompetens inom nästan allt jag tar mig för att testa samt mitt otroligt varma hjärta. Men nu känner jag att tiden har kommit. Tiden då jag ska krossa eran bild av mig som en perfekt varelse.

Jag måste berätta om en av mina (få) nackdelar.

Som de flesta andra tonåringar har jag en dator. I denna dator finns en CDläsare som med tiden får ta emot en ganska stor mängd skivor av olika slag, innehållandes film, musik, bilder eller spel.

Mängden skivor kan lätt förvirra en enkel flickas hjärna och detta kan leda till komplikationer.

Ibland händer det att skivfodralet till skivan som för tillfället sitter i datorn får ligga kvar på en plats medans datorn flyttas, eller tvärtom. Detta leder i längden till att skivor och fodral ligger lite här och där; på skrivbord, i andra skivors fodral, osv.

För några månader sen såg jag mot min vilja på en skräckfilm. (Sen sprang jag hem med en sovande kompis i luren) Filmen handlade om spökungar som tog saker från folk och lade andra saker på deras plats. Tittade man på stället där denna ersättande sak hade legat innan kunde man hitta en tredje sak som egentligen skulle legat någon annan stans. Fortsatte man leta upp ställena där de hittade sakerna hade legat skulle man till sist finna saken man fått tagen.

Ungefär så har det blivit med mina skivor.

Jag tar ut Bob Dylanskivan ur datorn och sätter i en skiva ur min OCbox. Bob Dylanskivan får ligga på OCskivans plats i boxen. Sen när jag tar fram För sent för Edelweiss för att bränna av Tro och Tvivel hittar jag OC-skivan i CDläsaren och lägger den i fodralet till För sent för Edelweiss.

Förstår ni vart jag vill komma?

Min (Borkas) The Simsskiva är borta! Jag tror att jag ska gå och döda mig själv.


Kommentarer
Postat av: bork

jag ska döda dig!

Postat av: Julia

Förlååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! </3 :'''(

2009-07-09 @ 00:31:43
URL: http://livetsomestet.blogg.se/

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback