GGGAZSSHKLJÖFLDM

Med insikten kommer de kalla fötterna. Var det verkligen så det skulle bli? Var det DET du menade? Var det på allvar? Ska du verkligen flytta över Atlanten? Ska jag verkligen vara kvar här då?

Ska vi prova detdär med distans-vänskap?

Poletten har inte fallit ned riktigt ännu, ska du veta. Nästa gång vi träffas kanske blir den sista på ett år. Det kommer upp massa tankar. Jag kommer vara ensam på gymmet. Jag kommer inte stå vid dig och prata i fyrtio minuter i stället för att träna, vi kommer inte hjälpas åt att lyfta löpbanden närmre varandra för att kunna snacka över RixFMsnackarna på radion och dunsarna när våra fötter slår mot banden. Kommer inte fråga ja hur är haninge fria, what's up i nynäs, kommer inte fråga hur det går med männen medans kalorisiffran stiger.

Kunde du inte nöjt dig med Haninge liksom?

Det kommer fler såna tankar hela tiden och jag kommer skriva ett så himla långt inlägg när jag fattar dethär. Det kommer vara jobbigt, ta lång tid, slita på mitt tangentbord, tråka ut läsare, massa jobbiga konsekvenser.

Så det vore ju enklare om du helt enkelt stannade kvar.

Vi kommer inte säga "Oscarsbron om tio minuter" för att gå ut och springa runt Ringvägen med varsin hörsnäcka från din iPod. Det kanske är lika bra, du sög ändå på att passa tiden. Du var den enda som var sämre än mig, men det gjorde liksom inget. Du var ju också den enda som förstod mig när jag tog med mig en 200grammare Marabou i träningsjackan.

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback