Dutt dutt dutt dutt durudutt dutt dutt

Den senaste timmen har gått åt att cleana up lite här inne i det ljusblå rummet. Det är ju alltid lika spännande med städning. Jag håller på att dö av överexaltering varje gång.

Jag har i alla fall kunnat konstatera att man hittar saker ibland när man städar. Min gråa munktröja. Trehundra kronor. Vykorten som jag skulle skickat från Spanien. Förra, förrförra och förrförrförra årets skolkatalog. (Och jo, jag har visst städat sen sistnämnda kom ut. Det syns bara inte)

Så ja. Det finns positiva saker med städning. Måste jag erkänna.

Men en grej. Jag har under hela städningsförloppet lyssnat på Spotify, och i min städlycka har jag utvecklat en stor avsky mot Spotifytjejen.

"Hej. Förlåt om jag stör igen"

Det känns verkligen inte som om hon menar det.


Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback