Welcome hooooooooooooooooo ooooooo oo-ooo oo-oooome

Nattlig uppdatering här igen. Sitter på den gamla 105-tempursängen i mitt ljusblå rum. Det har blivit att jag hamnat i denhär sängen de senare nätterna jag sovit hemma (vilket jag gjort typ 3% av sommarlovet i övrigt), om det beror på

a) att jag städat dethär rummet
b) att det trådlösa nätverket inte når lika bra till det andra rummet eller 
c) att jag, såhär ovan vid att sova själv inte orkar sova ensam i en dubbelsäng

är jag inte säker på.

Har varit med lite flickor nu på kvällen, först Lisa, sen lite Borka (i en mycket aggressiv, skräckinjagande version), sedan Jeanette, Mia, Olivia och Jenny och Frida från gamla klassen. Vi var ute och lekte på bryggorna, sen gick vi in och såg på Moulin Rouge. Fick ett intressant sms från Marcus också, där han utnämnde mig till "SKÖNASTE DAMEN I VÅRAN STAD!"

Det är alltid lika intressant när den mannen får i sig alkohol.

Nurå?

Jag lyssnar på Welcome home, son med Radical Face och har ont i nacken efter att ha suttit här ett tag med en kall betongvägg som enda ryggstöd. Skulle behöva lite erfarenhet att stapla kuddar känner jag.

Kuddar. Sängen. Sova. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: borkolas

hiihihihi


Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback