You're way too beauuuuuuutiful girl


Jag satt utelåst på trappan (vilket var en fin avslutning på en sjukommafem timmars arbetsdag i stall efter tre timmars sömn) och så började jag tänka på mina skitfina barndomsvänner. Hur allt varit på senaste tiden och hur det alltid varit, man bråkar, man missförstår varandra, man blir sårad, man blir sams, man blir starkare. Och det är så man vetat hela tiden att det kommer vara.

Det är fint att veta att det är på det sättet.

Och sen kom jag att tänka på dethär skitfina klippet från Gossip Girl, när Blair och Serena blir sams och snattar massa snygga märkeskläder från Blairs mamma. Dethär klippet har allt. (Främst snygga klänningar med ryggurringning.) 

Det får mig att förlåta bakgrundslåten för sin existens.

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback