...

Och för dig - Camille, som kommenterade i ett inlägg nedan ... Jag känner ingen som bär ditt namn och jag har absolut inte visat brösten för någon sådan.

I övrigt ber jag om ursäkt om innehållet i det inlägget gjorde er upprörda ... Jag funderade faktiskt ganska länge på om jag skulle våga skriva storleken så exakt, men tänkte sedan att det är ju faktiskt min blogg, och har länge trott att det bara är mina vänner som läser, så jag gjorde det ändå.

En sak som förvånade mig var att de enda som kommentade otrevligt var folk som inte på något sätt kunde spåras. Intressant. Och hörrni. Om ni undrar vad som fyller ut en E-kupa så kan ni fråga eran NOlärare, för jag har inte så stor koll faktiskt. 

Kanske undrar ni varför jag inte exposar dom lite mer "om jag nu har dom". Här vill jag egentligen mest be er tänka lite själva. Det finns bilder där dom syns väldigt tydligt, jag tycker bara inte om tanken på att publicera dom på internet, av skäl som jag tycker är tillräckligt uppenbara för att behöva nämnas.

Harebra!

Kommentarer
Postat av: borkisssh

haha juliaaaa. du är rolig D


Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback