Fredag med Mia och musikalstjärnor från Skellefte

Fredagkväll igen. Sitter i min säng med benen över Mia som ligger och kollar i programmet från Göta Lejons uppsättning av High school musical (jaa, jag var på den och det var töntigt men BRA). Våran kväll har bestått av en blötfotad promenad till Konsum, förtäring av en perfekt kladdkaka med sprutgrädde och gluttande på Let's Dancefinalen.

På skvallerblaskorna på Konsum stod det om Kicki Danielssons nya partner och han var skrämmande lik snubben som spelat huvudrollen i tidigare nämnd musikal, och då var jag tvungen att kolla upp det. Och ser det inte lite ut som att han skickar heta blickar till henne?


Kommentarer
Postat av: Jojo

jag skulle titta på det fantastiska klippet du lade upp för länge sedan i inlägget "Jag hade glömt hur rolig den faktiskt var under tiden jag var borta." med den helgalna idolsnubben med dina kommentarer till - men klippet är borta från youtube :-o

2009-03-28 @ 20:32:22

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback