Julia.

Jag tror att jag lyssnar på hoppig musik bara för att slippa höra mina egna tankar. Förra veckan var jag nöjd med livet. Vad fort sånt kan vända. Jag ska döda den som vänder sånt. Sen ska jag rita en sol i handen och försöka lysa upp det som är kvar så gott det går.

Jag tror att jag vill iväg. Det skulle vara skönt att göra mars och april någon helt annanstans. Inte nödvändigtvis på en varm strand med blå himmel. Det skulle kunna vara var som helst. Bara man får komma iväg. Tänka på något annat. Uppleva något annat, känna något annat, utveckla annat. Prioritera annat. Fylla sitt liv med annat.

Och jag tror fortfarande att någonstans i världen finns någon som förstår en.

Kommentarer
Postat av: emma

jag håller med dig. allt är tråkigt just nu

Postat av: Martina

Du skrev just ner mina tankar.

Iallafall känns det så, lite läskigt.

2009-03-10 @ 20:42:29
URL: http://reeadmymind.blogg.se/

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback