Måndag på fördjupningsveckan

Har lite skrivartorka just nu, brukar ha det när det är mycket igång i huvudet. Men det ska nog gå över förr eller senare. Det brukar göra det.

Idag var första dagen på fördjupningsveckan. Skoldagen började vid nio i musikhuset, där vi började repa in en ny låt i ensemblen för att spela in i morgon. Hela morgonen gick ensemblegruppen runt och flåsade i takt (vi hade nämligen valt att spela Heaven's on fire) och när vi gick till skolan för lunch vid halv elva var vi en klad grupp musikesteter. Ensemble är roligt. Älskar när man känner sådär att det flowar. Dessutom hade vi fått en röd matta i vårat rum :)

Just nu sitter jag och äter lite bullar som vi fick med oss hem från släktfikat igår. Det + te = fantastiskt. Nu ska jag se på One Tree Hill! Adios :)

Kommentarer

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback