mondaggggg (jag känner energin flöda i mina rubriker)

Ännu en måndag. Klockan är 19:19 och det har varit en ganska gråmulen måndag som efter att ha inletts med en dubbeltimmes snack om Amerikanska, Franska och industriella revolutionen fortsatte håltimme på naturkunskapen och prov i sannolikhetslära på matten. Jaa, jag bestämde mig för att sluta gömma mig för min lärare och tog tag i det till slut. Och det var inte så illa som jag hade föreställt mig det. Fick nästan MVG faktiskt. Fattades bara ett VGpoäng. Alltså fick jag G. Men ändå.

(Okej, nu lät det som om det var värre än det verkligen var. Jag fick godkänt och alla mvgpoäng, men kunde inte ges mer än G på grund av att jag hade ett VGpoäng för lite. Det känns surt och jag fattar inte riktigt hur det gick ihop, men jag var trött och det var måndag och smile and wave hörrni)

Så det blev en måndag i alla fall. Lite plain sådär.

En grej som hände idag var i alla fall att Mia kom hem. Klockan sju i morse närmare bestämt, och i eftermiddags pratade jag med henne på msn om att träna senare, något hon tjatat om lite sådär ibland via mail från USA (jag gissar att det blev lite för mycket Taco Bell). Vi kom fram till att vi skulle göra det, vi har ju en del att ta ikapp i pratväg, men efter det slutade hon svara. Nu får jag inte tag på henne på varken mobil eller hemtelefon.

Den kvinnan är underlig. Och svår att få tag på. Frågan är om det inte är lättare att få tag på henne när hon är på andra sidan jordklotet.

Jaja, nu ska jag byta om lite snabbt och se om det inte finns något hemligt extramobilnummer som man kan få tag i henne på. TjooooooooOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooOOOOOOOoooo!

Kommentarer
Postat av: emma

haha smile and wave..

Postat av: Mattsin

:)



Men still, what the fuck? Alla mvg-poäng, men bara G, för att du saknade ETT vgpoäng? That doesn't make sense. At all.

2009-03-10 @ 00:22:34
URL: http://www.achancetobreathe.blogspot.com
Postat av: Julia

Smile and wave är typ det mest användbara uttrycket i mitt liv just nu. Skit samma, he got that I had some MVGkvaliteter där nånstans långt inne.

2009-03-10 @ 08:32:09
URL: http://enjulia.blogg.se/

Kommentera:

Jag heter:
Kom ihåg mig

MSN:

URL:

Min kommentar:

Trackback